torsdag 26 mars 2015

Som ny

Idag var dagen för en uppfräschning av ett vildvuxet och dassigt hår.
Älskar att gå hos Jola, hon fattar precis hur jag vill ha det och jag blir alltid nöjd.
Rätt mycket åkte av på längden, men det gör inget, är inte direkt korthårig. ☺ Färgen hon tog heter chestnut brown.
Köpte med mig en mousse från Maria Nila som jag ska testa. Gosh, har inte haft "hårskum" sen jag gick i skolan tror jag.
Men nästa helg ska vi gå på bröllop så jag behöver en bra produkt i håret om jag ska lyckas få till någon snygg uppsättning eller vad det nu kan tänkas bli. Har en vecka på mig att "öva" ☺
Är så nöjd med klipp och färg och visst är flätan fin?!

Kände mig vårfin idag, byxor, linne och sjal från HoL, tröja Gina Tricot och sneakers från märket Amust. Dock var det sååå oskönt ute. Nu får våren gärna komma tillbaka tycker jag.





Inga kommentarer: