måndag 30 mars 2015

Måndag igen

Helgen rusar iväg alldeles för snabbt. Igår var vi och fikade hos bror min. De har flyttat till en helt ny lägenhet i Sollentuna. Den var jättefin och blir ännu finare när de fått boa in sig.
Kul att snacka bort några timmar, sen åkte vi hem och köpte färdigmat på hemvägen. Vissa dagar är det såå skönt att slippa stå vid spisen.
Idag har det regnat mest hela tiden, men jag ändå tagit mig ut då det behövdes handlas till middagen. Blev linssoppa och den blev extra god idag, fast jag tyckte jag hade noll koll då Alexios skulle ha hjälp med diverse saker och Georgia gnällde då hon var både trött och hungrig. Känns som sommartidstimmen krånglat till sömnen för henne eller så var det bara en sån dag idag när inget passade.
Lyckades även göra mannagrynsgröt tidigare idag, så bra ha som mellanmål.
Nu väntar jag på samtal ifrån en teamledare på House of Lola. Funderar på om jag ska ta upp "säljeriet" till hösten igen och behöver input om allt då reglerna säkert har ändrats sen sist. ☺



Inga kommentarer: