onsdag 25 mars 2015

Funderingar & planeringar


Tebaxs, den senaste veckan har gått snabbt fast inget speciellt har hänt.
I helgen hade vi thia hos oss då grabbarna var på svensexa. Vi shoppade och åt middag i Vällingby och sen hade vi (Alexios) ostbågefrossa medans vi drack vin och åt goda ostar.
I söndags kväll började jag känna av en förkylning och i måndags bröt den ut. Verkar dock som en lindring då jag inte känner mig sämre vilket är tur för i morgon ska jag göra något jag längtat efter länge. Gå till Jola och klippa och färga håret. Ska bli sååå skönt!!
Georgia lämnar jag hos yaya så det blir en extra bonus att ha barnvakt och få göra något själv i några timmar.

Annars funderar jag mest hela tiden. Över en massa saker. När vi ska åka till Koster och Grekland. Över Georgias förskolestart. (Så skönt att hon  fått plats där Alexios går) Vad jag ska jobba med i höst, vill ha ett kul jobb med härliga kollegor (vem vill inte det) och om jag ska hoppa på House of Lola tåget igen. "Svåra" beslut mao. ☺
Nu en kopp te och fundera och planera lite mer.


Some the for me

 
Vintips: Stoneleigh Sauvignon Blanc (Nya Zeeland)
Ett frisk och fruktigt vitt vin, 106 kr

Lola linne, top och sjal till Blingo baggy jeans var gårdagens outfit

På mitt topp ett lista just nu:
Heat Lotion mot min ömma nacke och rygg
Gelly till skavsåren pga nya skor


Inga kommentarer: