torsdag 28 augusti 2014

Shopping


Klickade hem några nya plagg till Georgia ifrån H&M häromdagen. Hon växer så det knakar.
Blev bl a några bodys med lång arm, leggings, två koftor och "katt-setet" jag visade i ett annat inlägg.
Sneakers i form av "ormskinnsskor" och kängor blev det till mig. För några år sedan ratade jag verkligen ALLT med djurmönster och nu är jag helförtjust. Ja i lagom dos då.
Undrar om det är åldern...tänk om man blir en sån där tant med leopard mönster på allt. ☺


Mössa. vantar och bodys

Mjauuuu
Med kilklack 299 kr

I präglad läderimitation 199 kr




Idag har jag träffat mamma hos Familjens jurist i Sollentuna. Vi har fått konsultation hur man gör om man som förälder vill skriva över något till sitt barn. Var ett bra möte och vi fick svar på en massa saker.
Blir full i skratt över mamma, hon har en avancerad Samsung telefon hon inte kan hantera. Nu gick det varken att ringa in,ut eller sms:a så hon skulle åka till sin "telefonsäljare" i Mörby Centrum. *suck* Varför ska de "lura" på äldre prylar de inte kan (eller vill) förstå sig på??

Dagens HoL-outfit gick i olivfärg med nya snakeshoes och jeansjacka. Var ju riktigt skönt ute idag i ☼-en!

Förresten, mammografin igår gick superbra, kändes ingenting fast jag inte hann amma särskilt mycket innan jag skulle vara på plats på St Göran. Nu ska man bara vänta i ca 2 veckor på provsvaret och hålla tummarna att inget hänt sedan förra året.



MaW dress i olive, linne striped olive, leggings champagne, halssmycke Sahara Silver,
nya pjucken H&M och jeansjacka från Only.




Inga kommentarer: