måndag 25 augusti 2014

Fiffig liten grej

Boobsen, så här efter en graviditet och fulla med mjölk lever liksom sitt eget liv och jag har nu en bh storlek som jag aldrig någonsin haft. hahaha
Det jag dock inte tänkte på när jag hittade en bikiniöverdel på rea och i "min bh storlek" är ju att bikini tyget är mycket mycket stummare, så den blir för liten i omkrets runt ryggen. Attans!

Då hittade jag denna lilla filur hos Helens under som jag hoppas funkar, men den kanske bara passar de bikinins som det står om. Jaja värt att testa iallafall. 25 kr var ju ingen summa att grymta om direkt.
Hoppas den funkar och hinner komma innan helgen då babysimmet startar med Georgia.
Ska bli så kul! Var ju så mysigt med Alexios så jag hoppas även hon kommer gilla det.

Bild lånad från helensunder.se



Inga kommentarer: