måndag 29 april 2013

Sjukstuga


Trodde faktiskt att jag skulle må bättre idag, men inte då. Till råga på allt vaknade  jag runt ett i natt och hostade mig fram till ca fyrasnåret för att sen somna in för att därefter vakna igen, men då av väckarklockan och strax därefter Alexios. Jag kan väl inte påstå att jag jublade av glädje.
Valde att stanna hemma idag för jag kan inte sitta ännu en dag på jobbet och hosta så det låter som lungorna ska hoppa ur kroppen.

Efter många koppar kaffe under dagen har jag lyckats hålla mig vaken, och det har varit en lugn dag i soffan, nedbäddad.
Har avverkat 4 filmer i variande genre.  PS I Love you som jag kan se hur många ggr som helst och gråta till lika många ggr. :) Sen blev det 3 rysare. Inte lika läskigt att se dem på dagen... hahaha Tyvärr var ingen av dem någon höjdare och jag har redan glömt namnen på dem.
Avslutar kvällen med Skärgårsdröm på Tv8 och varm mjölk med honung, tillsammans med 2 alvedon hoppas jag på sömn big time den här natten.



Inga kommentarer: