söndag 28 april 2013

It´s getting better...


Fy farao vilket hemsk helg det varit, ja i allafall gårdagen. Alexios är inne i någon trotsperiod då allt ska testas. Världens känslostormar, ena sekunden tokglad för att i nästa tokgråta och testa vårt tålamod som är skört som attan just nu..
Skört för att man själv är pangförkyld IGEN och har en superjobbig ögoninflammation på det. Då är inte tålamodet på topp vill jag lova och igår grät jag också av ren utmattning.
Känns som jag bara skällt och varit arg och så får man dåligt samvete efteråt. :(

Idag har det åtminstone varit en bättre dag och dessutom en SUPER Sunday med fina erbjudanden från House of Lola. Jag hade öppet hus och det dök upp några trevliga ansikten som shoppade. Tusen tack för det!
Sen måste jag bara gnälla lite och säga att jag blir så besviken när man skickar ut inbjudningar och skriver OSA, men det alltid finns människor som struntar i det. Vart hände med vett och etikett liksom?...
Nåja det är som det är, har varit med om det så många ggr så det enda är nog att sluta skicka.
Yes nu har jag bestämt mig, så får det bli! :)

Snart kickar en ny vecka igång, visst är det skönt att vara ledig så där mitt i som det blir nu.

Hoppas ni haft en skön helg och fått njuta av solen!


Huvudet lite käckt på sne, tadaaaa

Mössa i morse var ett MÅSTE... :))


Inga kommentarer: