fredag 7 september 2012

Å så var det fredag igen..

 
Tänk så skönt!!
 
Idag är jag ledig, skjutsade över Alexios till sin yaya i morse.Hon blev så nöjd över att slippa fixa i källaren som hon först tänkt, nu fick hon det så mycket roligare med sitt älskade barnbarn. :)
Det är en sån fantastisk lyx att få ha en sån här svärmor, hon älskar att hjälpa till och att ta hand om Alexios. Är väldigt tacksam för det!
 
Jag har faktiskt mest vilat idag och fixat lite småsaker via datorn.
Bestämde mig för att ta det lugnt idag, är inte helt bra från förkylningen utan känner mig fortfarande väldigt trött och hängig.
 
Måla står på agendan den här helgen, vårt evighetsprojekt fortsätter., men vilket år som helst är vi klara... ;)
 
Å så ska jag hitta en present, har ni några fiffiga tips på en 40-årspresent så let me know!!
 
 
En av våra fina orkideér

Trött men ganska glad ändå


Inga kommentarer: