måndag 4 april 2011

Party

I lördags var det Kick off med jobbet. De hade lyckats göra det riktigt bra och det var kul att träffa alla gamla och nya kollegor. Har börjat en hel drös med nytt folk.
Extra glad blir man ju när folk verkar sakna en. Eller så sa de bara så för att jag skulle bli glad...hihihi

Hur som helst hade jag några riktigt roliga timmar med mycket skratt och flams, god mat och dans.
Ett par välbehövliga timmar i "ensamhet".



Kicki, min vikarie, tokiga Anders och jag vid middagen

Fler bilder kommer i morgon...


3 kommentarer:

Litenkram sa...

Kul med party! Vad sägs om ett försök till date nästa v?

Kram!

LIVING LIKE A GREEKSON sa...

Ja det var riktigt kul!! =)
Jaa det tycker jag låter som en bra idé. Ska kolla dagarna, tror inte jag har så mycket inplanerat, BVC på torsdagen bara.
Kram!

Litenkram sa...

Toppen! Ännu är bara onsdag bokad. Ska hämta passen någon dag också, men de kan jag klämma in när det finns tid. Hojta till när du hinner och kan:)