fredag 15 april 2011

Härligt avslut på veckan..

En toppendag har det varit. Tog med tulpaner och åkte iväg med bussen till Cia och Zilas.
Jättemysig lägenhet, men jag förstår Cia att hon har lite "ångest". Har man bott länge i ett område och trivts så bra blir det så klart en väldig omställning att flytta till något nytt.
Men jag är övertygad om att det kommer bli superbra när ni kommit på plats. Och en vacker dag kanske det dyker upp något som känns ännu bättre.

Efter gott fika och bus inne tog vi en tur ner till lekparken och gungade. För Alexios var det nåt alldeles nytt och något han gillade så nu vet jag vad vi ska göra när vi går ut.. =))
Avslutade besöket med att ta följe mot Bromma Blocks och sen fortsatte jag min promenad hemåt.
Tack Cia och Zilisen för en mysig eftermiddag, alltid lika trevligt!!

Ikväll har vi nog haft rekord i att få Alexios att somna. Lek och gungning gjorde visst susen.
I morgon är det dags för babysim och sen åker vi till brorsan och hälsar på där.


Två fina killar!

Årets första vitsippor fick vi se..

Att gunga var roligt..

1 kommentar:

Litenkram sa...

Tack själva hörrni! Kan som vanligt bara instämma:) Ska lägga upp lite "Alexios pussar Zilas" bilder när jag har tid:) Sötare killar får man leta efter!

Var lite avis på dig som fick gå i det sköna vädret hem sen. Vi handlade lite och sen blev både jag och Z hungriga så det belv en matpaus. Sen bytte vi bara fokus och handlade massa mat till helgens alla händelser. Kom hem 21.30 först:)

Z verkar också rätt färdig, han sover för första ggr i eget rum, får se hur det går...

Tusen tusen tack för de vackra blommorna, blev verkligen jätteglad!!
Stor kram!!