tisdag 9 september 2014

Verkligheten hinner i kapp en

Är i en fas där jag vill göra så mycket,  men ändå inte. Har ingen ork!
Att få ett barn till är verkligen en gåva, och det är så underbart samtidigt som jag går med en frustration över att inget blir gjort hemma. Som om det nu vore världens katastrof. Vilket I-lands problem va?.
Försöker ta en dag i taget och inte stressa upp över alla "måsten" här hemma.  Men det är svårt, känns som jag ständigt plockar,  tvättar och rör runt bland allt. Inget blir färdigt. Och så skäller jag mest emellan allt detta, så pass att jag börjar bli trött på mig själv.

Never ending story mao, men som tur är det en ny dag i morgon så då tar vi nya tag!

En liten tisdags reflektion bara så här i sängen, i mitten,  då mina ♡:an ligger tätt intill mig på varsin sida. :-)

Inga kommentarer: