onsdag 18 december 2013

Onsdag, dan före dan före dan före dan...



Onsdag och mindre än vecka kvar till jul, har ni någon julkänsla? Min har inte riktigt infunnit sig, men inbillar mig att den kommer till helgen då vi ska klä granen. 

Har jobbat hemma idag då det var barnmorskebesök, alla värden var på topp, såå skönt och nu räknar jag verkligen alla dagar tills jag ska sluta jobba. Ska bli så himla skönt att få skrota hemma en tid innan förlossningen och varva  ner samt att avsluta det här uppdraget jag är på. Skulle kunna skriva långa inlägg om vad jag tycker, men avstår det helt enkelt. Får morra inombords istället.

I går kväll var det första gången jag riktigt började tänka på det här med att föda igen, lite nervöst, men å andra sidan vet man ju mer vad som händer nu, bara det inte går tokfort så man inte hinner med alls.. hahaha

Svängde förbi Ombonat efter bm-besöket och hittade fina servetter, 3 för 100 kr samt ett grytunderlägg jag spanat på sen tidigare.Hämtade även ut ett paket med mitt bästa schampo jag någonsin haft, från Neccin, har hittat stora salongsflaskor på 1000 ml så det räcker verkligen en bra tid framöver.



Servetter till jul


Glatt budskap på grytunderlägget

Inga kommentarer: