måndag 4 mars 2013

Trött i två dar..


Alltså, jag vet att jag precis fyllt 40 år, men jag känner mig inte som 40, eller??...
Man kan ju börja undra när gårdagen spenderades i soffan heeela dan. Och brevid mig en 2 L coca cola flaska...hmm
I lördags var jag med och överraskade Mala vars tur det nu var att fylla jämt. Hennes syster L gjorde såå god mat och vi åt och drack gott hela kvällen.
Sen skulle vi ute och dansa och begav oss i väg till Garbo i Sumpan. Trillar in och kan konstatera att det var sisådär 3 år sen jag sist var där och det märktes framförallt på entrépriset. 150 kr skulle de ha.. Gosh!!
Men det glömde vi snart bort och vi rockade loss till livebandet och sen dansade vi yra vidare in till Schlagerhörnan.
Sen gjorde vi en ny upptäckt Diana och jag och det var att vi knappt fick plats inne på toaletten. De var aldrig några problem förut så vi konstaterade att toaletterna helt enkelt blivit mindre...*fniss*
Så kändes det egentligen med hela stället, trångt om saligheten och Garbo är ju litet, men inte tänkte man så förr om åren.

1 kommentar:

HEMLÄNGTAN sa...

Kul med sådan lyckad kväll. Och grattis även till dig i efterskott!

Ha en fin dag!
/Jenny