onsdag 20 mars 2013

En liten oas

I helgen hade D och jag en riktig myshelg. Jag hade gett honom ett spa-paket i födelsdagspresent där jag bokat in en helg för annars är det så stor risk att det inte blir av.
Efter att lämnat Alexios hos sin thia och thios i lördagsmorse begav vi oss till Nacka Strand och Hotel J där vi checkade in på det gulligaste hotellet jag skådat på länge. Kändes verkligen som att komma hem till någon kär vän.
Allt i New England stil och väldigt rofyllt. Det fina vädret gjorde så klart inte saken sämre.

Vilade en stund på hotellet, tog en god kaffe i loungen och sen gick vi längs strandpromenaden och njöt av utsikten, förbi restaurang J och slutstation Njuta Spa där vi fick varsin härlig aroma massage på 50 minuter. "Tyvärr" går alltid den där tiden så himla fort. :)

Vilade sen ytterligare en stund på hotellet innan det var dags att snygga till sig för restaurangbesök där en 3-rätters meny med ett glas champagne väntande.
Super service och såå god mat så det var ett lyckligt mätt par som somnade i en skön hotellsäng.
(maten var så god så jag glömde helt av att ta ett enda kort)

Ett besök här rekommenderas verkligen!!



Hotell J

Vår sköna säng

Fantastisk utsikt

Längs strandpromenaden




Njuta Spa


En liten båt glider förbi

Underbart väder

Tornvillan där det serverades frukost

Inga kommentarer: