onsdag 13 juni 2012

Över en vecka sen..

jag gjorde mig hörd här, vill bara tala om att jag lever, men det är knappt känns det som. Inget allvarligt har hänt förutom att det varit så kaotisk mycket på alla plan så jag har helt enkelt vare sig haft lust eller tid att blogga. Har inte ens haft tid att svara på sms eller mail vilket jag skäms för, men ibland kommer livet före liksom, förlåt mina vänner för det.

I morgon är sista dagen innan en tvåveckors semester börjar. UNDERBART ska det bli, det kanske ni fattar. ;)
Har ju varit bortskämd två år i rad att ha hela sommaren fri, men har ändå lyckats fördela fem veckor ganska bra den här sommaren. 2 veckor nu, 2 veckor i juli och en vecka i augusti.

Är i stort behov av lugn och ro just nu och bara glömma jobb och vardagsrutiner.
Men snart snart...

Igår kväll kom ett mail från en mamma i A:s förskolegrupp. Hon och flickan hade fått huvudlöss.
På klassiskt vis började det genast klia i håret på mig och överallt på kroppen.. hahaha
Luskam på mig och Alexios i morse och konstaterade att jag inte kunde finna några...puuh.
För säkerhetsskull får han vara hos yaya dessa dagar. Lite to much med lössangrepp nu oxå innan semestern.

På fredag blir det tur till Mio, våran ny soffa har kommit och bästa Ola hjälper mig med hemkörning av den.
Små saker som gör att livet känns lite lättare. :)


Oerhört trött och sliten, men det blir bättre..
 Tänk att nästa vecka är det midsommar, galet!!

Kram på er!!

Inga kommentarer: