måndag 4 juni 2012

Ny vecka och nya friska tag...

Måndagen redan avklarad. dagarna går så fort och jag fick lite panik idag då det är 4:e juni, pissväder och tiden bara rinner iväg. Ska det inte bli sommar snart??

Som "vanligt" är det bokslut på jobbet och fullt upp. Den här veckan blir ju lite kapad på mitten i och med nationaldagen på onsdag och sen är jag föräldraledig på fredag.
Fick klipptid hos Jola på fredag morgon. Hallelujah!!
Åh vad jag önskat att hon hade tid för färgning också, men jag får vara glad att håret blir genomklippt åtminstone så får jag fixa färgen själv.

Var ju och hämtade canvastavlan på Gallerix igår.

Så här fin blev den.
Ett kort vi tog när vi var och besökte restaurang Spinx i huvudstaden Fira på Santorini 2006.

En helt makalös kväll med en sån fantastisk utsikt som fullkomligt tog andan ur en.
Husen ligger så långt ut på kanten som är möjligt och sen är det bara stup rakt ner i havet.

Inga kommentarer: