fredag 25 november 2011

Världens bästa svägerska..

Idag åkte jag och hämtade yaya och vi for sen vidare till Antonia och Stamme, Alexios ska vara där hela helgen, vilket innebär 2,5 dag som barnfria.
Inte klokt vilken lyx! En välbehövlig sådan som är bra för oss alla.
Antonia hade köpt en sån fin tunika till mig, hon vet verkligen vad jag gillar. Jag blev så glad!
På vägen hem slank jag in på Village i Bromma Blocks och köpte en ny adventsljusstake och lite annat smått och gott. Bild kommer senare när jag pyntat klart den.
Cubus hade rea och 30% på övriga kläder så där gjorde jag några bra och snygga fynd.
Väl hemma åt jag lunch och sen träffade jag Annelie, mamma till Sebastian som går på Alexios avdelning.
Sebestian är snart 4 år och Annelie är nu mammaledig med sin lilla Sofie. Tidigare på inskolningen pratade vi om att ta en promenad någon fredag då de är nyinflyttade och inte så hemma i de här trakterna, och nu äntligen blev det av. Avslutade med en fika på Gateau. Mycket mycket trevligt.
Promenerade hemåt och slank in i affären "Ombonat" vid Ängby Torg och tittade på allt fint och pratade med gulliga Karin som driver butiken. Mycket fint från bl a Bruka, Sia och Day Birger et Mikkelsen.
Hittade ett vardagsrumsbord från Bruka som jag blev helt kär i. Vill haaaa!! :)

Nu är det dags att göra middag, ett glas vin till det och sen är det soffan och lugnet som hägrar.
Inga små fötter som tassar och händer som river i allt, och ingen Disney Jr på tv. Utan lugnt och skönt!
Fast jag saknar min lilla bustroll hur det än är. Han är det finaste vi har.

Ha en underbar kväll, kram på er!


Finaste tunikan av finaste svägerskan

Mysfötter, Alexios har fotat alldeles själv.




Inga kommentarer: