torsdag 25 augusti 2011

Oh oh pop oh oh pop oh oh popular

Nynnar på Erik Saade´s "Popular", texten kanske inte stämmer så bra, men efter nästan en vecka på förskolan har man blivit väldans populär bland alla barnen på avdelningen.
Ungar är verkligen för sköna, och ett gott tecken är väl när de kryper upp i famnen och vill att man ska läsa för dem eller klänger på en som vi kännt varann hur länge som helst.
Så vi har läst, jag har blivit "klippt" och stylad i håret, fått kakor och soppor med lite allt möjligt i.
Frågor som varför har du såna skor, varför har du såna örhängen, är Alexios en bebis för dig m m.

Har märkt att de andra föräldrarna som varit med denna vecka, mest ägnat sig åt sitt barn och inte brytt sig så värst mycket om nåt annat. Tycker personligen det är synd för jag vill gärna få en kläm på hur de andra fungerar när Alexios ska umgås med dem på dagarna framöver. Sen får fröknarna tycka jag är koko för jag kommer med frågor om det mesta. Men hellre en fråga för mycket. :))

I morrn är det fredag igen, den här veckan har varit fullspäckad ändå tycker jag den gått sakta.
Nu ska det bli skönt med helg!

Inga kommentarer: