fredag 3 september 2010

Snuvig och hängig

Känner mig inte helt på topp. Näsan rinner och jag är varm och kall om vartannat.
Verkar som det är många som är förkylda nu, hoppas jag slipper bli riktigt sjuk utan att det bara är ett litet virus som tittat förbi.

Igår var vi till BVC för Alexios första vaccinationssprutor. Det gick jättebra, bara jag som är blödig och fick tårar i ögonen när det stack två sprutor i hans vardera ben. =))
Efter besöket träffade jag Ulrikorna på lunch i centrum. Mycket trevligt och sen följde jag med till jobbet och hälsade på kollegorna. Var även med på torsdagsfiket och Alexios fick så fina kläder och en badrock i form och färg som en nyckelpiga. TACK så mycket!

Kl 15 var det att gå tillbaka till BVC och prata med min barnmorska om förlossningen och lite annat. Det kändes bra och mina järnvärden och blodtryck var på topp.
Elham är såå mysig och vi ska skicka lite bilder till henna på prinsen så hon kan sätta upp dem bland sina andra bebisar.

Alexios sover som en stock vilket gjort att jag hunnit en hel del. Sorterat bland papper och annat krafs som legat till sig under tiden vi varit borta.
Nu ska jag koka lite kaffe och se om jag kan bläddra i Mama innan han vaknar.

Inga kommentarer: