tisdag 31 augusti 2010

Hemma igen

Då var man på plats hemma igen. Känns riktigt skönt. även om den här dagen inte varit den bästa. Kännt mig extremt låg idag och på dåligt humör och Alexios har varit extra mammig.
Han kände väl på sig att jag inte var på topp. Han tittade stort på mig när jag grät ett skvätt.
Lilla prinsen.

Var iallafall iväg en sväng till Vällingby på eftermiddagen och framkallade lite kort som vi ska skicka till farfar i Grekland så han kan fixa dopkort.
Tog även en fika och handlade sen lite mat.

Har inte hunnit nånting annat idag, men för en stund sen la jag prinsen i sängen och D-man gick också och la sig så nu har jag en stund för mig själv.
Det är inte så ofta nu för tiden och det är rätt stressande ibland att inte få bara vara fast jag försöker att ta det lugnt och tänka att det ordnar sig.

I morgon är det 1:a september och vi firar 1:årig förlovningsdag. =))
Blir nog inget firande direkt men nåt lite mys kan man kanske hitta på. Förhoppningsvis är jag på bättre humör i morrn.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kraaam till dig <3 och välkomna hem!
Själv har jag varit hos tandläkaren (kl 13,20) och bedövningen har inte släppt helt än (kl 19,16) plus att jag nu har världens tandvärk!
Grattis i förskott på 1-årsdagen till Er båda! / Ewa